Sitat Opprinnelig skrevet av tcelinet Vis post
Jeg har liksom følt meg litt dum som maser på legen min om å få utredning osv... ettersom prøvene ligger "innenfor ref omr", Men det hjelper jo ikke meg at de ligger innenfor så lenge jeg føler meg helt utslitt..!! det er vansklig for legen min å forstå.
Men jeg må bare bytte lege.. men jeg vet jo ikke hvem som er flinke innen dette feltet...
Hei tcelinet

Det er ikke du som er dum!
Egentlig undrer jeg meg på hvorfor høyt utdannede medisinere, spesielt Endokrinologer - hvis spesialfelt er hormoner !! er analfabeter når det gjelder å behandle lavt stoffskifte. Det - ikke du bør føle seg flau . Endokrinologer tilhører tross alt ekspertisen innen hormonbehandling, men ser likevel ikke ser sine egne begrensninger og inkompetanse på hypothyreose .
Kjenner leger til muligheten for å studere hos dr. Thierry Hertoghe internasjonal, anerkjent ekspert på endokrinologi i Belgia?

Dr. Thierry Hertoghe lectures in many conferences and congresses. Many of these meetings are co-organized by him. He holds a number of positions in international and national organizations, amongst which the presidency of the World Society of Anti-Aging Medicine.

Advanced program: Additional services:

Medical training in trained centers: we recommend physicians to come every year in training
Medical expertise when confronted with medical problems from institutions, medical boards, health care, etc.)
Computer program that facilitates hormone therapy-related consultations : yearly subscription
Option: elite seminar of two days with Dr Hertoghe at his office

Responsibility: The patient’s local doctor remains solely responsible for any test and treatment given to his patient. Nor the hormone hotline, nor any of its contributors accepts any responsibility in any medical test or treatment that may be suggested by a physician after contact with the hormone hotline.

Så tcelinet, det er ikke deg som skal føle seg dum