HEI og tusen takk for gode svar.
Binyrene sjekket jeg for ett år siden, da var iflg Aker alt bra.

Når jeg skriver at jeg var i OK for med Lio , så hadde jeg også litt plager da bla hårtap og energimangel. Men jeg hadde ikke hodepine og muskelverk som jeg kan huske i den grad jeg nå kjenner de smertene . Men du har kanskje ett poeng når du sier at jeg tar for liten dose.

Jeg prøvde meg jo med 120 Erfa og uten Levaxin helt på førsten. Men gikk på dette i 14 dager før jeg la på litt Levaxin. Grunnen var at jeg følte energi mangel.
Og mye svette og hodepine.

......mener du at Lio inneholder noe som ikke dekkes via Erfa og Levaxin ?
Ja Aker tok bort Lio når jeg startet med Erfa .

Jeg skriver at jeg var i OK form med Lio, men husker at jeg hadde hårtap og litt energimangel. Men jeg hadde ikke hodepine eller muskelsmerter som nå.

Fant noen prøver fra legen min tatt i mai 2011.

Fritt T4 - 16
Fritt T3 - 5
TSH - 0,01
B12-Vitamin 290
Tras 0,8
Kalsium 2,38
Fosfat var under normal verdier.

Jeg tar hver kveld tran, Sanasol, antioksidanter via en helsesjokolade kalt Xolai, noen ganger en tablett Selen .
I tillegg drikker jeg litt Alovera pga tarmsystemet.

Jeg er alltid mye mye mye værre hver sommer , både i muskelverk og energi .

Har ikke sjekket videre ang muskelverk og nakkeplager.

Aker sier at man kan få hodepine som en bivirkning også av Erfa og få mange like symtomer som høyt stoffskifte med Erfa.

Blir helt surrete jeg av alle disse doseendringene.

Jeg vet en ting helt sikkert....når jeg gikk på 50 Lev + 60 Erfa .....var energien ok, litt mindre hodepine , men da ble jeg veldig stirrete og ekkel i øynene. Og stressa innvendig.

Hva anbefaler du av vitamintilskudd for å evt holde b-vitamin nivåene stabile ?
Er det greit å ta antiokisanter ?
Føler at jeg får litt mer energi av helse sjokoladen ?

Hva tenker du.......
mye eller for lite er ikke bra ....hihi

Roxxy69....

Det kan som skriver være mulig med må ha Lio. '

Og som du skriver økte ikke Fritt T4 mye med å øke Lev dosen iflg prøvene fra feb til mai.

Men enten må jeg prøve en gang til med kun Erfa over en lengre periode og en litt høyere dose, ellers så må jeg prøve Lev med Lio igjen....

Jeg husker godt at jeg synes hårtapet ble mye bedre når jeg startet med Erfa. Og det er klart at hetetokter og hodepinene kanskje i starten var en overgang.

Mulig jeg nå ikke tåler å ta Erfa og Lev sammen ?