Viser søkeresultater 1 til 10 av 26

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2009
    Meldinger
    44

Standard Sv: Gravid og Levaxin...

Takk Nielsigne for gode ord.

Grunnen til at jeg tror jeg mister spiren er at først testet jeg postivit på fredag 13. I går testet jeg på ny -for morro skyld, og testen var like svak. Hadde regnet med at den ville være sterkere, i og med at HCG hormonet fordobler seg fra dag til dag, og det er det hormonet testene slår ut på.

I dag tidlig startet blødningen og det har vedvart hele dagen. Fikk ultralyd hos gynekologen og hun mente også at det var mest sannsynlig over, men hun mente også at det var for tidlig til at det var medisinene som var årsaken.

Stoffskiftet mitt har vært stabilt i over 1 år, og jeg føler meg fin, så jeg regner med at den dosen jeg har til vanlig er OK.

Av en eller annen grunn så går det ikke særlig innpå meg at jeg har mistet... Det har liksom aldri blitt noe foster, bare en celleklump som mest sannsynlig ikke klarte å feste seg. Tror det hadde vært mye verre om det hadde skjedd rundt uke 8 og jeg hadde visst/ sett hjertet slå.

Jeg får kose meg med de to barna jeg allerede har, og trøste meg med at jeg mest sannsynlig blir gravid veldig snart igjen. Har brukt kun 1 forsøk på hver av barna....

Takk for gode ord alle sammen og omtanke!

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Sitat Opprinnelig skrevet av Rose80 Vis post
    Jeg får kose meg med de to barna jeg allerede har, og trøste meg med at jeg mest sannsynlig blir gravid veldig snart igjen. Har brukt kun 1 forsøk på hver av barna....
    Det er godt klaret! Så er det vel ikke din dosis, der er noget i vejen med - medmindre, dit behov har rykket sig. Det kan det altså, og sådan er det for de fleste, som jeg har forstået det. Så godt at holde øje med.

Men ... det der med, om medicinen kan være årsagen (fordi der er for lidt af den), det ved jeg nu ikke ... Der er jo nogle anbefalinger om at man skal sørge for at ligge over et bestemt mål, hvis man har for lavt stofskifte og planlægger at blive gravid. Jeg har fået rettet min dosis flere gange og regner ikke med, den ligger fast nogensinde.

Godt, du er ok

Klem

Medlem siden
    Apr 2009
    Meldinger
    44

Jeg tok blodprøver i begynnelsen på april, og frem til da stemte iallefall dosen.
    Ting kan jo selvfølgelig endre seg, så jeg skal passe på neste gang (hvis det skjer ;-)) jeg blir gravid..

Takk igjen

Lignende tråder

1. Gravid og Levaxin...
    Av Rose80 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 12
    Siste melding: 12-08-11, 08:17
  2. Hypotyreose, prøver å bli gravid for første gang og begynte nettopp på Levaxin.
    Av Sigrid77 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 2
    Siste melding: 05-06-10, 09:27
  3. Er gravid - hva nå?
    Av Oslofia i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 7
    Siste melding: 24-03-10, 21:49
  4. Gravid med nr 2
    Av bOnZiE i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 1
    Siste melding: 08-02-09, 19:31
  5. Jeg er gravid!!!