Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Verre av Levaxin
Hybrid View
-
02-09-11, 10:56 #1
Sv: Verre av Levaxin
Takk for flott og tankevekkende innlegg Rexxy 69. Noe av det du nevner ang. medisinering har jeg gjort meg egne tanker rundt, så det er godt når noen andre uttrykker det så klart som du. Synes ikke du er negativ.

Angående laktose har jeg holdt meg helt vekk 8 måneder uten at jeg kjente noen merkbar endring. Startet i sommer på lavkarbo ¨for å se om jeg fikk noen utslag helsemessig, og synes det er krevende å lage gode og "fete"nok retter helt uten melkeproduktene. Erfaring så langt er positiv med lavkarbo, har gått ned noen kilo også, selv om det ikke har vært noe viktig for meg. Holder meg også unna gluten , har fått fastslått intoleranse der, så det er mye som skal passes på.
Har ikke fått svar på spyttprøve enda, er spent på det, men alt jeg har lest ang. slitne binyrer synes jeg stemmer veldig godt. Har vært gjennom tøffe år, og hatt mye indre stressfølelse på grunn av det. Har vært mye utmattet og helt avhengig av å hvile flere ganger om dagen. Har lavt blodtrykk og lav puls. Har trent regelmessig men sjelden følt meg oppkvikket etter trening. Mens har vært sjelden og sparsommelig i mange år, har fått hyperpigmentering i huden i tillegg de fleste andre psykiske og fysiske symptomer som nevnes ved binyrestress. Har også sett noen steder at dårlig fung. binyrer medfører liten intoleranse for alkohol og problemer med å komme seg etter jetlag. Det er meg i et nøtteskall. Tåler veldig lite alkohol(forsåvidt ikke noe problem), verre at å reise med fly virkelig er en påkjenning for hele systemet. Tar dagesvis å komme seg. Jaja, ikke mening å klage, men synes det er så flott å få respons, og spennende at andre gjenkjenner og gir feedback
. Ninna
Lignende tråder
-
Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Av Hild Adelen i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 28-11-10, 19:08 -
PMS - Verre av hypotyreose?
Av Carro i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 6Siste melding: 08-02-10, 14:16 -
Verre ved mensen!?
Av Evamol i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-04-08, 20:25 -
Verre av levaxin ?
Av Feiga i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 09-06-05, 10:07

Svar med sitat

Bokmerker