Tusen takk for alle omsorgsfulle kommentarer Det betyr mye akkurat nå.
I etterpåklokskapens lys ser jeg at jeg hadde en annen effekt av kortison enn mangen andre her inne, ved at det tok så lang tid før den virket. Mange med binyretretthet beskriver en umiddelbar effekt, hos meg kom effekten gradvis etter uker og måneder. Mange av symptomene dukker nå opp igjen etter som jeg trapper ned på kortison, men det må jeg likevel fordi jeg føler ikke at det er binyrene som trenger kortisonen, men den eventuelle underliggende autoimmune lidelsen. Skal man finne noe under utredningen, må jeg av kortison, tenker jeg. Vektoppgangen min tyder også på at jeg har brukt kortison lengre enn jeg burde (i forhold til binyrene).

Når det gjelder den tunge pulsen, har ikke Florinef virket på den. Endringen kom etter at jeg startet å ta thyroid på kvelden for en 4-5 uker siden. For ca 2 uker siden forsvant den tunge pulsen. Men nå vet jeg ikke hvor den henger fordi den tunge pulsen også kan ha nevrologisk årsak, dessverre. Og ja i fjor høst slet jeg med nattsvette, så du kan vel si at jeg var varm, men igjen...hva som er hva, det vet ikke jeg. Jeg trapper iallefall ned på kortison som anbefalt (ca 2,5 mg hver 14.dag), tiltross for at jeg føler for i hive hele pilleglasset