Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Verre av Levaxin
Threaded View
-
30-08-11, 10:02 #6
Sv: Verre av Levaxin
Når du læser beskrivelser af disse symptomer i kølvandet på starten af behandling med Levaxin, beskriver de fleste faktisk en forværring i forhold til før. Når jeg nu tænker mig om, så opstår de fleste af disse symptomer efter starten af behandling, men ganske vist ikke altid så tydeligt "allergi-like" som hos dig.
Du har fundet gode kilder til mere viden og Erfa Thyroid er den rette vej at gå når Levaxin har i den grad svigtet i dit tilfælde. Men også Thyroid er det en god idè at teste af som nat-medicin, ikke mindst når man ellers har været syg længe nok til at ens binyrer evt. er blevet påvirket i processen. Ved nat-medicinering kan man som regel undgå binyrebelastningen, man ellers må være opmærksom på når man tager sin medicin om morgenen.
Det er også meget nemmere at overholde samme tidspunkt for medicinering om aftenen, end om morgenen. Så sover man lidt længere, eller har død-travlt om morgenen, eller skal vente med maden osv. Derimod til natten er det mennere altid at tage medicinen på samme tidspunkt, uanset om man går i seng ½ eller 1 time senere. Jeg er glad for at du tar med deg det forslaget videre.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Av Hild Adelen i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 28-11-10, 19:08 -
PMS - Verre av hypotyreose?
Av Carro i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 6Siste melding: 08-02-10, 14:16 -
Verre ved mensen!?
Av Evamol i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-04-08, 20:25 -
Verre av levaxin ?
Av Feiga i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 09-06-05, 10:07

Svar med sitat

Bokmerker