Hei og takk for svar Elbeth og Anisa Kjempeflott å få kontakt med noen i samme båt og med lang erfaring.
Boka til Mark Starr har jeg lest, enig i at den skulle vært oversatt til norsk for å lette tilgjengelighet. Ang. valg av medisin ser jeg at
på den svenske siden www.hypotyreos.se/hypo2.html nevner at særlig de som ikke har klare utslag på blodprøver /har hypometabolism som de skriver, oftere har stort utbytte av å bruke produkter som Armour/Erfa i stedet for Levaxinen.

Har saumfart forumet etter bivirkninger av Levaxin, ser at mange får vondt i kroppen/muskelsmerter, eller responderer dårlig, men lite om forverring. Slik jeg opplevde det ble jeg dårligere dag for dag og energien sank. Slik jeg har lest på forumet er det også viktig å kjenne på egen kropp og dette føltes som en langsom forgiftning. Hadde noen dager innimellom hvor jeg reduserte dose og da følte jeg meg bedre dagen etter igjen. På grunn av dette bestemte jeg meg for å avbryte behandlingen inntil videre for noen dager siden. Skal til legen i morgen og får høre hva hun sier/foreslår. Hun er heldigvis oppriktig interessert i å få meg "på beina".

Har også bestilt spyttprøvetest for å sjekke opp de verdiene. Dyrt er det, og har allerede brukt xxpenger for å få ryggen på plass igjen, men det får stå til. Kanskje jeg kan få noen svar som kan hjelpe meg litt videre til bedre helse.

Angående å ta medisin om kvelden tar jeg med meg det forslaget videre, ser logikken i det. Men orket ikke mer Levaxin nå, kanskje dumt men som sagt føltes det som hele systemet gikk ned - både psykisk og fysisk.
IGJEN TAKK FOR SVAR, SETTER STOR PRIS PÅ DET!!!