Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
26-08-11, 13:04 #6
Sv: Hvordan finne ut om jeg har den autoimmune varianten?
har diagnose lavt stoffskifte er under behandling av armour tar en og en halv tab om dagen, har hatt diagnosen i fem år men symptomene løper nærmere 15 år tilbake i tid og det ble ikke tatt NOEN stoffskifte prøver før for 5 år siden, og anti tpo har alltid vært lav men tilstedeværende skal til legen om noen dager kan få prøve å få oversikt da
og grunnen til at jeg luerer er fordi jeg mener å ha lest at de med den autoimmune varianten har best lykke med noen spesielle verdier(rundt de verdiene) så jeg vil "utdanne" legen min litt slik at jeg kan komme tilbake til noe so ligner et normalt liv
og nei spørsmål er IKKE irriterende når det gjelder det å fremme min helse, jeg er her for å LÆRE og jeg kommer ikke langt med å irritere meg
og ihvertfall ikke over slikt!! jeg liker selv å spørre og finne løsninger, derfor er jeg her!
problemet er jo at jeg ikke vet når den virkelig kom inn i bildet siden jeg har hatt disse symptomene sammenhengene i over 15 år og ingen tok prøver og min nåværende lege sa det ikke var mulig å finne ut om det var den autoimmune varianten pga dette.. sorry visst dette er rotete
har det litt travelt i dag
og takk for respons forresten

Jeg er en 83 modell , jente fra gudbransdalen som sliter litt med hypotyreose problematikk og har vel gjort dette nesten hele livet.
Har hatt diagnosen lavt stoffskifte i fem år men symptomene løper nærmere 15 år tilbake i tid og det ble ikke tatt NOEN stoffskifte prøver før for 5 år siden.
Lignende tråder
-
Har lyst til å slå opp med fastlegen - men hvordan finne en grei, ny?
Av smgj i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 22-11-10, 19:09 -
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
hvordan finne ut om trette binyrer?
Av isa1 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 28-06-08, 16:17 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker