Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
31-08-06, 21:29 #18
Nei, men da er det likevel ikke godt å vite...Det jeg har går ikke vekk uten behandling med kortisonsalve.
Skal se om jeg kan ha det i bakhodet om det noensinne skulle komme ei åpning for å snakke med en lege om det.
Må si jeg tenker mer og mer på at det kunne vært greit om komme til Thyroideapoliklikken på Aker Sykehus til Ingrid Nordheim - var ikke det pakka? Både for meg og min sønn.
Hmm... hm.... kan det bli til noe, tro?
Forresten, kan man kjøpe kortisonsalve på apoteket uten resept? I så fall kunne jeg jo forsøke å smøre på og se om det hjalp.
Kjære Lilja, ikke ta sorgene på forskudd. Det er ikke alt man får selv om det potensielt kan være arvelig. Pass best mulig på deg selv i dag med passelig med mat og trening f.eks. Da blir immunforsvaret ditt best mulig rustet til å hindre all slags sykdom."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte når jeg var var rundt 10 år gammel.
Av Shorty i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 23-05-10, 22:48 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker