Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
17-08-11, 19:18 #6
Sv: Finnes det behandling? Høy TSH + Høy FT4
Trådstarter igjen her:
Jeg har nå hatt en litt bedre periode før jeg nå merker på kroppen at stoffskiftet er høyt og jeg vurderer å få tatt en prøve nå.
Det er utrolig frustrerende å ha dette problemet - jeg har et yrke der jeg jobber mye med mennesker og synes det er vondt å ikke orke eller ha nok overskudd.
Jeg fikk for et par år siden et tilbud om å gå på en type medisin kalt Pranolol som er "betablokkere". Jeg gjorde ikke det da jeg leste at det var en form for hjertemedisin og puls/blodtrykk er 110% på meg. (120/60 - 58 slag pr min.) Men nå tenker jeg - burde jeg prøve allikevel?
Noen med erfaring?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Det finnes flere antistoffer enn anti-TPO
Av rexxy69 i forumet Artikler av rexxy69Svar: 0Siste melding: 27-11-10, 15:54 -
Finnes Erfa 60 mg à 500 tabl?
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 23:03 -
Finnes det potetgull som er glutenfritt?
Av gutt_81 i forumet GlutenfrittSvar: 4Siste melding: 10-07-08, 19:13 -
Finnes det noe støtte å få til tannbehandling?
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 01-10-07, 10:28 -
Finnes det leger som vet noe om dette?????
Av mina76 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 13-06-06, 11:50

Svar med sitat
Bokmerker