Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: For høy TSH?
Hybrid View
-
17-08-11, 15:35 #1
Sv: For høy TSH?
Takk for gode råd. Jeg blir vel egentlig ikke fugt opp av noen. Legen sier at prøvene mine er helt fine, men jeg føler meg elendig! Har begynt på antidepressiva, selv mener jeg at det er stoffskifte som er årsaken, men legen er ikke enig med meg her. Hva bør jeg gjøre, bør jeg be om å bli henvist til endokrinolog?? Har aldri vært hos en.
-
17-08-11, 16:09 #2
Blodprøven din er ikke slik den skal være, så du burde be om henvisning til en endokrinolog. Du har vel vært hos en i forbindelse med kreft behandlingen? Går du til årlig oppfølging i forhold til kreften? Du kunne for eksempel kontakte den legen igjen?
-
17-08-11, 20:06 #3
Nei, jeg har aldri vært hos endokrinolog. Var i Tr.heim på årlig kontroll de to første årene etter jodbehandlingen, sist gang for to år siden, men da var prøvene fine fikk jeg høre. Angstanfallene mine har kommet i løpet av de siste to-tre årene, så det har trolig blitt endringer i prøvene mine. Tror jeg får be om henvisning til endokrinolog ja, trenger virkelig hjelp. Fastlegen min avfeier bare problemene med stress på jobb osv....Skal lese mer i forumet her, føler at det er mye mer å lære her enn hos legen iallefall

Svar med sitat
Bokmerker