Viser søkeresultater 1 til 10 av 82
Threaded View
-
17-08-11, 06:54 #9
Sv: Cortef og bivirkninger.
Problemet er at mange av disse symptomene kan skyldes alt mulig. også bivirkninger på mange alminnelige medisiner. Hyppig vannlatning kan vel også skyldes lavt aldosteron? er det sjekket?Jeg opplever å så mange symptomer selv om målingene ikke er helt på bunn( lavt bt, svimmelhet, fatigue og hyppig vannlatning etc.)
Noen reagerer på thyroid og opplever at det er for mye T3. Ellers er det overdosesymptomer, hjertebank etc, som du kan få på alle stoffskiftemedisiner om du tar for høy dose. Noen andre bivirkninger kjenner jeg ikke til.
Min erfaring var at det tok tid før hydrokortison hjalp skikkelig.
Ser ut til at de flestes erfaring, inklusive min egen, med dette med flere hormoner, spesielt hydrokortison, er at du må prøve og feiel litt. les om andres erfaringer, skriv ned dine egne. De kan være verdifulle for deg selv videre• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyretretthet???
Av Aud. i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49

Svar med sitat

Bokmerker