Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
16-08-11, 21:37 #4
Sv: Endokrinologer og fastlegene tilbake på skolebenken?
Hei Anisa "

Jeg har kontaktet en journalist som kunne fortelle at legen du etterlyser het Jan Kielland. Han klarte med nød og neppe å redde sin legelisens fordi han var fullstendig uansvarlig med hensyn til forskrivning av tyroksin. Journalisten har selv sett noen av hans skrifter, og legen mente at det riktige var å gi pasienter så mye tyroksin at de ble sterkt hypertyreote, og så trappe ned, noe han hadde plukket opp i England. Kielland reddet legelisensen fordi Jens Christian Hauge var en venn av hans kone, og han bisto ham som juridisk rådgiver.
Det var ingen ringere enn Harry Haugen og Axel Strømme som gikk inn for å frata ham legelisensen. Journalisten spurte Haugen om det - han ville ikke si noe, men han har sett Haugen og Strømmes brev, og det var meget skarpt. Senere har han snakket med Jens Chr. Hauge om saken.
Det var to dr. Jan Kielland - den andre var gynekolog og hadde etter sigende aldri i trøbbel med helsemyndighetene.Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Ber fastlegene sjekke vitamin D
Av Vigdis i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 18-09-10, 08:20 -
Hei, jeg er tilbake - nå med Graves
Av Majsa i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 06-06-09, 11:22 -
Oi oi oi oi !!!!!!! FORUMET ER TILBAKE!!!!
Av Thomas W H i forumet Om forumet genereltSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 21:45 -
tilbake fra legen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 19-06-06, 12:33 -
tilbake igjen
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 14-10-05, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker