Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
14-08-11, 20:37 #2
Sv: Hva tror dere om disse prøveresultatene?
Du har lettere blodmangel (sikkert også for lavt ferritin/jern). Dit B12 er alt for lavt (selv om den lige akkurat befinder sig indenfor "normalområdet") og du har nok også relateret (til det) for lidt mavesyre. Derudover har du alt for lavt FT4 (kan du overhovedet fungere?) og selv om TSH allerede er alt for højt, burde det være endnu højere, hvis det skulle modsvare det superlave FT4. Her kan det være noget galt med hypofysens TSH-respons på det (for) lave FT4. Glukose i underkanten tyder på tendensen til lavt blodsukker og dette kunne evt. tyde på underfungerende hypofyse/binyrebark som mulig forklaring på det svage TSH-respons. Enten det eller har du afleveret blodprøverne sent på dagen (der er forskel i blodprøveresultater afhængig af tidspunktet på dagen, prøverne har været udtaget). Dit FT3 er heller ikke imponerende.
Du har hypothyreose! Nu må vi bare håbe, at din læge reagerer på disse tal og sætter dig i behandling. Hvis du allerede er i behandling - er du voldsomt undermedicineret.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Trenger jeg mer levaxin eller annen medisin tror dere?
Av Daffy i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 7Siste melding: 29-12-09, 18:16 -
Kan dere se på disse verdiene? og referanseområde
Av litza i forumet Normalverdiene?Svar: 2Siste melding: 17-01-08, 13:38 -
ja, så var det de prøveresultatene:=) b12 og tsh
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-07-07, 13:38

Svar med sitat
Bokmerker