Sitat Opprinnelig skrevet av carina Vis post
nu spørger jeg nok dumt- men hvorfor er lægerne så faste på de syntetiske piller , for de betaling
for at bruge det ? det virker jo helt tosset at man er gået bort fra noget man ved der virkede ? jeg kan ikke lige gennemskue det må jeg indrømme

en dejlig søndag til dig også
Hei Carina

Jeg skjønner heller ikke hvorfor kun syntetiske piller blir promotert av legene.
Det kan nesten være grunn til å tro at leger er sponset av legemiddelindustrien - ihvertfall de som bestemmer hva myndighetene i landene skal godkjenne og videreformidle til legene.

Dette forteller John R. Virapen om i boka som på svensk heter Piller & profiter. Virapen var selger i legemiddelindustrien Eli Lilly i 35 år og kjenner alle triks for å få salg av medikamenter. Han forteller at alle kan kjøpes - leger, psykiatere og folk fra myndighetene fikk betalt kurs, opphold og reise + ferie for resten av familien for å delta på kurs om medisiner holdt av legemiddelindustrien.

Boka er også oversatt til norsk, tysk og engelsk på nettbutikken Capris: Side Effects: Death. Confessions of a Pharma-Insider, Nebenwirkung Tod, mens bokklubben.no har den norske oversettelsen Dødelige bivirkninger.

Noe må ligge til grunn når det ikke er fritt fram for folk selv å velge Thyroid fra gris !!

Ha en super søndag.

- hilsen Elbeth

Good Side Effects: i dag skinner sola her nord og det er varm bris i lufta