Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Hybrid View
-
13-08-11, 09:01 #1
Sv: TSH på 3,99. Hormoner i bund. Tonsvis af plager. Diagnose: "Hypokonder"
For noen grusomme leger.

Kan dessverre ikke hjelpe deg med tallenes tale, men gir deg en stor klem på veien til et bedre liv
Klem Tussemaja
-
13-08-11, 09:51 #2
Sv: TSH på 3,99. Hormoner i bund. Tonsvis af plager. Diagnose: "Hypokonder"
mange tak tussemaja - ja det er lidt øv at føle man render panden mod en mur hele tiden , desværre har jeg nok den følelse at lægerne ved en masse, men har glemt at opdatere deres viden efter endt udannelse - sørgeligt for tænker hvor mange udover os herinde der lider unødigt fordi de får besked på at " de er inde for normalen " for min skyld kan de stikke den "normal " op et vist sted , folk ved da selv om de har det skidt eller ej .
lige nu har jeg brugt et par timer på at skrive til eu omkring dette store problem og stillet kritiske spørgsmål om hvorfor der inden for eu ikke bliver behandlet ens ved grænser - som sagt tyskland siger at en tsh på 1 viser der er noget galt - der skal undersøges og vedr tsh 2 skal du behandles med stofskiftemedicin med det samme- samt tyskland har ikke monopol på kun et enkelt stofskiftepræparat som herhjemme i dk hvor det ikke for alle patienter kan omdannes i kroppen - det er jo ren skandale at folk ikke selv kan tage hånd om deres helbred - når jeg har lidt mere energi ( den er søremig dalet igen siden indlæget) vil jeg kontakte nogen medier eks tv2 eller berlingske , for der er simpelthen nødt til at ske noget nu .
tænker lidt at gad vide hvor mange der er indlagt bare på de psykriatriske afdelinger som rent faktisk bare har en stofskiftelidelse der ikke er behandlet ? dyrt for samfundet at lægerne ikke gør deres job ordenligt , for gad de dog bare holde sig opdateret .
håber nogen af jer slipper gennem nåleøjet og får den hjælp i har brug for .
jeg sidder allerede nu og gruer for om det er mig muligt at få en henvisning til en neurolog som hudlægen mente min kløe henhørte under . tror det bliver supersvært når lægen læner sig så meget om af min " uvidene " endokrinolog .
har også lige læst denne http://www.bt.dk/nyheder/keld-heick-...mystisk-sygdom og tænk jeg er blevet så kynisk at jeg tænker herregud han led kun nogle måneder men blev reddet fordi han er kendt . vi andre hænger her endnu .
ved godt det ikke er fair at tænke sådan for jeg har tidligere gjort mig de samme tanker som han giver udtryk for i artiklen . og den med følelsen af halsbetændelse - kender jeg jo til hudløshed . så selvfølgelig er/ var det rigtig synd for ham
hvis jeg havde blot et ønske der kunne blive realiseret var det at vi som lider allesammen kunne få taget de test der skulle til , at vi blev taget seriøst, og at vi havde medicin f.eks erfa fra canada vi kunne vælge så vi kunne blive raske - tænk at ens læge bare kan sige nej
du kan kun få eltroxin der ikke virker ! håbløst forældet. så kan vi alle bare blive ved med at have det halvdårligt .
skal vi ikke finde de sidste kræfter frem og lave en demonstration ? jeg er klar næsten til hvad som helst
nå slut herfra - håber i alle må få en dejlig dag
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker