Rufus, føler meg deg, ikke noe gøy når den varige fremgangen lar vente på seg. Blir som deg også litt lei av alt "maset" fra legen om bakterieflora i magen og andre ting som gjør at man blir satt i såkalt ubalanse. Mye av det er sikkert sant, men jeg har ikke merket noe særlig forskjell i formen etter at jeg gikk på antibiotikakur for magen, begynte å ta chrolella eller spise lavkarbo. Dette er sikkert lang tids investeringer som forsåvidt er viktige å gjøre, men det er klart at det er lett å bli lei når man ikke ser resultater. Hos meg lar go'formen også vente på seg. Formen er grei nok til tider men jeg har fremdeles nada lyst til å være sosial eller gjøre så mye annet enn å være i den trygge heimen. Føler at jeg er i en midlertidig tilstand- må jobbe med meg selv for å akseptere at dette ikke bare er noe midlertidig, men at det kan komme til å være slik lenge; bedre enn det var, men en bumpy road. Det er vel realiteten....

Må uansett si at det er bra at du nå klarer å spise sjeldnere- det er jo en kjempefordel i hverdagen!! Også et tegn på at ting er på vei mot normalisering.

Ellers, bare en tanke; har du prøvd kombinasjonsbehandling med Levaxin for å dempe trykket på binyrene? Det er kanskje ingen god ide.... men jeg har hatt en medisinfri dag i dag, og det føles godt for kroppen, som om den endelig kan "puste ut" og slappe ordentlig av. For min del er det kanskje et tegn på at det blir litt mye erfa for binyrene, til tross for hc tilskudd. Men det er kanskje en dårlig ide og sjanse å ta og begynne med kombo behandling.