Viser søkeresultater 1 til 10 av 79
Tråd: Helt ny i gamet...!
Threaded View
-
28-06-11, 18:26 #21
Sv: Begynner å tvile på norske leger...!
Ganske tragisk egentlig!! Jeg har spurt tre fastleger og én indremedisiner/endokrinolog om det er noe jeg kan gjøre med kostholdet. Alle har svart at jeg bare skal spise som normalt, og at jeg ikke trenger å tenke på lavt stoffskifte så lenge jeg tar medisiner. Har vanskeligheter med å bestemme meg for hva jeg skal tro/gjøre...
Han sa ingenting om hvor lenge jeg skal bruke 5 mcg før jeg øker, og det glemte jeg å spørre om... Han ba meg ta nye blodprøver i august og bestille ny time i september for arbeids-EKG. Det tror jeg ikke jeg har planer om å gjøre. Har ikke noe ønske om å få en ME-diagnose. Er ganske sikker på at jeg ikke har det, og vil i hvertfall prøve litt til ift. stoffskiftet først.
Takk! Ser at jeg oppfyller ganske få av de kriteriene, så kan umulig oppfylle kravene for å få ME! Synes det er ganske tragisk at en lege som har forsket en del på ME bare kan stø ukritisk rundt seg med ME-diagnoser! Googlet han før jeg gikk dit. Lite omtale ift. stoffskifte, men han virker ganske populær blant pasienter med ME som ikke har fått diagnose av andre leger. Virker som om det er lett å få ME av han! ;-)
Hmm.... Så jeg burde egentlig testet binyrene før jeg starter på Liotyronin? Hvordan merker man om det er noe galt med den? Tenkte å prøve meg på Levaxin/Liotyronin en stund for å se om det hjelper. Hvor lang tid bør man regne med det tar før man merker effekt? Hvis jeg ikke merker bedring i løpet av sommeren bestiller jeg time hos en privat. Kan dere anbefale noen? Vil helst slippe å betale 2000 kroner per konsultasjon...
Lignende tråder
-
Hei er helt ny her jeg.....
Av Brit i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 10-03-10, 15:04 -
Helt ny her :-)
Av Carro i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 17-03-09, 15:10 -
TSH helt på bærtur :)
Av Hildemor i forumet TSHSvar: 12Siste melding: 28-02-08, 19:25 -
Helt ny...
Av Elisabeth i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 26-01-08, 18:05 -
Må bare spørre(ny i gamet)men hva er amor????
Av linnmathea i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 28-05-06, 21:07

Svar med sitat

Bokmerker