Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
09-08-11, 08:49 #16
Sv: TSH på 3,99. Hormoner i bund. Tonsvis af plager. Diagnose: "Hypokonder"
tja nu er det hele vist overstået
var på sygehuset igår og forventede egentligt at resultatet var klokkeklart , men snydt igen 
tja carina du har et led nedsat stofskifte men ikke noget særligt da dine tal er skiftende anti tpo tallene er lettere positive det betyder ikke en autoimun sygdom men derimod at du på sigt kan få lavt stofskifte - jeg blev simpelthen så skuffet for udsigt til ingen behandling var mere end jeg kunne bære
min søster spillede lidt uvidene og blev ved med at spørge ind til de skæve tal men han mente bare at jeg var stresset dine symptomer passer ikke på lavt stofskifte og ca 10 - 20 % af alle kvinder har adenomer ved skoldbruskkirtlen så det kan heller ikke genere . derimod passer det hele på stress .
det lykkedes til sidst min søster at jeg fik eltroksin 50 mg
jeg ved godt selv jeg ødelagde en del for mig selv igår for jeg blev så oprevet over udsigten til ingen behandling . lige u føler jeg lægen har givet mig noget han mener jeg ikke bør have .
jeg spurgte ham om han mente det kunne være stress at føle jeg har halsbetændelse hele tiden og hvordan det kunne forklare mine tal men hans mening var dannet .
sikke dog en håbløs situation - jeg troede det var klokkeklart at d- vitamin mangel - kolesterol i blodet , positiv anti - tpo og stofskifte tal på 5,14 , samt forhøjet antal hvide blodlegemer kunne forklare noget - men nej er bare stresset . hvor er det dog et håbløst system .
jeg fik vist forklaret ham at det eneste der gjorde mig stresset var dem fordi de ikke hjalp mig og at jeg på ingen måder ville leve på denne måde mere .
puha det er åbenbart ikke så nemt at diagnosticere , og han fk fortalt mig at han var den videne ( eksperten og jeg fejlede ikke noget )
jeg havde aldrig fået dette medicin uden min søster havde været der
det var vist slutningen på min historie - hvis ikke dette hjælper tager jeg til ham i belgien - jeg vil ikke længere det forløb på sygehuset mere - det er simpelthen for ydmygende .
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker