Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
08-08-11, 17:37 #4
Sv: Språkproblemer
Hei Ingvild

Du beskriver jo MEG - for akkurat dette strever også jeg med. I mange år trodde jeg at dette hadde å gjøre med min personlighet at jeg snakket feil, inntil jeg fikk høre av andre med hypotyreose at de også har det sånn.
Jeg har i noen sammenheng attpåtil fått tilbakemelding på hva de andre rundt meg hørte at jeg sa
.
Når dette overhode ikke kunne stemme, nektet jeg selvfølgelig, og når flere sa at de hadde hørt det samme, mistenkte jeg dem for å erte meg ved å stå sammen "mot meg".
Som person kan jeg godt kan ty selvironi, men når jeg trodde at folk bare plaget meg, ble jeg lei meg...
Senere har jeg skjønt at det nok har vært slik at jeg skal ha sagt noe helt annet enn setningen jeg selv hadde formulert i mitt hode OG som jeg var overbevist om at jeg hadde sagt !!
Dette har skjedd opptil flere ganger, så nå skjønner jeg kanskje at "de andre" har hatt rett i å ha hørt noe helt annet enn setningen jeg formulerte....
Egentlig kan jeg ikke gjøre annet å le av meg selv som snakker feil. Jeg kan jo ikke noe for det, og dessuten må jeg som er lærer snakke ganske mye i løpet av dagen !!
..............Ble dette fullstendig håpløst beskrevet ?
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker