Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Hybrid View
-
01-06-05, 08:07 #1
Har nettopp ringt legen og fått mine blodprøveresultater:
FT4: 18
FT3: 6,5
TSH: som vanlig under O,ooo et eller annet.
Nå bruker jeg 4 grain, og er nok kommet til MIN dose. På vei mot dette, hadde jeg også en stund en bra FT3, mens FT4 var lav, men etter som jeg økte dosen, kom den opp i 18 og har også vært i 19,5.
Jeg økte når jeg kjente symptomene begynne igjen, som f.eks. brain-fog, hendene visnet (carpal tunnel), ble frysen, veldig sliten OG irritert!! Tålte ikke en ting!!
Nå blir jeg fremdeles fort sliten, men fungerer så noenlunde ellers. Har ikke brain-fog lenger og det er deilig!
Har funnet ut at jeg har det best når livet mitt er i rutine og jeg legger meg og står opp sånn ca til samme tid. Derfor har jeg Armour på nattbordet, pleier å våkne ca halv åtte (uansett sommer og vinter, søndag osv..) og tar medisinen da..
Blir ofte liggende og vokne forsiktig, lese litt og gå på badet... når jeg er ferdig har det gått ca 1 time, og jeg kan ta tabl.
Deler dem i to omganger, og tar neste ca halv tre-tre...
Dette fungerer for meg... men vi har alle våre måter å gjøre dette på!
Har i de siste ukene fått en del symptomer som gjør at jeg økte dosen i dag.... så nå er jeg på 255 mg.... håper dette er siste økning...
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte når jeg var var rundt 10 år gammel.
Av Shorty i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 23-05-10, 22:48 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 26-03-10, 19:47 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker