Har også en fantastisk mann, som kan se det på meg når jeg er sliten og har smerter (har også Fibromyalgi og slitasjegikt). Han har selv Bechtrew, så han er vant med å ha smerter, kanskje det også gjør at han forstår meg.

Uansett er han en kjærlig og omsorgsfull mann, som viser at han bryr seg om hvordan jeg har det, og han gidder å høre på meg når jeg føler jeg må få ut disse vonde tankene og motløsheten pga sykdom.

Jeg våkner hver morgen med å høre at han elsker meg, og sovner til det samme hver kveld!! Er det rart jeg er lykkelig og glad for at jeg har funnet min drømmemann?

Jeg fikk Fibromyalgi-diagnosen for snart 25 år siden, mens jeg fant ut av stoffskiftet mitt i 2003 på høsten.

Fibro-smertene var mye verre de siste månedene før jeg fikk Armour for stoffskiftet. Etter det har de bedret seg en del. Har litt mindre verk, unntatt når jeg er sliten og dosen er lav..

Tror helt sikkert det er en sammenheng mellom Fibromyalgi, Stoffskiftet, Cøliaki osv. Har du en av disse sykdommene, ser det ut for at mange ofte har flere av dem.

Håper det blir forsket mere på dette, og at vi finner ut hva som er årsaken til Fibromaylgi osv.

Gikk ned i vekt da jeg begynte med Armour, men la på meg igjen da jeg sluttet å røyke. Nå har jeg gått ned over 13 kg siden januar på Libra-kurs. Har tatt ett kurs og klarer meg selv nå. Det går ut på å ikke gå på sparebluss, men spise mange små måltider om dagen. Hvis du tenker deg at ved-ovnen skal brenne, (sånn som vår forbrenning i kroppen), må du stadig legge på litt ved for å holde den konstant... slik er det med oss... Spise lite men ofte.

Det er ikke vanskelig, jeg sulter ikke i det hele tatt. Spiser vanlig mat som jeg eller har spist i alle år, kuttet ut smør og omtrent ikke sukker, men ellers er alt som før... Tar også et fiberbrød FØR alle måltider, det metter og ordner med tarm-funksjonen, renser bla.

Dessuten går jeg en tur hver dag, og det er sjelebot.... jeg nyter at jeg orker det, og naturen nå er fantastisk. Kjenner mer overskudd og humøret er adskillig bedre etter en god tur. Bare følelsen av å være så flink og å kjenne at det går "nedover" er fantastisk. Og dette sier ei dame som hadde belaget seg på å være tjukk resten av livet!!!! Har vært å kjøpt nye dongeribukser i dag, fordi de andre drukner jeg snart i, og har gått ned 2 størrelser..Det er såååå moro!! :P