Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Hybrid View
-
23-07-11, 11:17 #1
Sv: Usikker på Erfa-dosis
Ja, jeg er godt nok også træt af det - og virkelig ved at miste modet. Synes min psyke er ved at blive påvirket nu - får flere og flere episoder med rigtig dårligt humør og bliver mere og mere angst over min krops signaler. Håber snart det vender til det bedre. Det hjælper mig at skrive herinde og få respons - så er det nemmere at 'holde balancen'.
Jeg har forsøgt at søge på nettet efter symptomer på høje antistoffer, men som du skriver, er det faktisk umuligt at finde, da alle vist oplever det meget forskelligt. Det nærmeste jeg kommer det, er bare at der sker en forværring af de symptomer, man normalt oplever ved lavt stofskifte. - De symptomer har jeg jo også - men nu er der bare kommet andre til, der på sin vis minder mig om, når jeg har allergiske reaktioner... Måske høje antistoffer og allergiske reaktioner har noget til fælles... det er jo i begge tilfælde immunforsvaret, der overreagerer...
I stedet for at pille ved min DHEA, Aldosteron og Erfa, vil jeg i første omgang prøve det, du foreslår med joden - og se om det får symptomerne til at aftage. Hvis det ikke gør - og testen viser fortsat jodmangel, så fortsætter jeg jodbehandlingen.
-
23-07-11, 11:35 #2
Hvad med at du skriver (på engelsk) en symptom-dagbog fra nu af, og tager den med til Belgien næste gang?
Du kunne starte med at beskrive sådan ca. hvordan det er gået i den sidste tid, og fortsætte med at notere din tilstand hver dag efterfølgende, og frem til du skal af sted, eller sende den digitalt til klinikken nogle dage før du skal møde op. Det ville være noget af det bedste udgangspunkt for disse læger, at evaluere dig ud fra og - på denne baggrund at kunne nå frem til en bedre efterbehandling, end det ville være muligt uden disse informationer. Det ville jeg gøre, hvis jeg var i dine sko...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
23-07-11, 11:39 #3
Det er et godt forslag! Jeg skriver allerede én på dansk til mig selv, men god idé at målrette en til Belgien på engelsk fra nu af
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker