Viser søkeresultater 1 til 10 av 187
Threaded View
-
10-11-06, 21:15 #11
Ja, antidepressiav funker særdeles dårlig på mennesker som egentilg er hypo.
Jeg måtte selv gå gjennom denne øvelsen før jeg fikk prøve thyroxin som det het i 2000.
Jeg måtte prøve cipramil.
For det første var jeg kvalme hele dagen hele tiden, for det andre var jeg stadig ett sted mens jeg var et annet sted, og jeg følte meg jævlig.
Jeg var i kjøkkenet, og ble der , mens kroppen min gikk ned i fryseren for å hente ting, for eksempel. Jeg lå i sofaen og var klistret til tv-skjermen )valg i amerika med dramatikk). Jeg begynte å tisse blankt og fikk bihulebetennelse.
Følte meg mye bedre når jeg holdt opp etter hele 10 dager. Orket ikke mer. Bihulene ble straks bra.
I ettertid så leste jeg at cipramil forsterker ting som er der fra før. det forsterket min brain fog. Brain fog er når man finner igjen dopapiret i kjøleskapet ogvaskepulveret i fryseren og man ikke husker hvorfor man gikk i kjelleren osv. Da var jeg oppe mens jeg gikk ned i fryseren. Jeg forstod konseptet brain fog bedre.
Når jeg så fikk prøve thyroxin, merket jeg bedring allerede neste dag, og føttene ble varmere allerede etter en halv time samme dag. Yes!
Lignende tråder
-
Hvordan fungerer det for sånne som ikke klarer å konvertere all T4 til T3?
Av Vigdis i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 5Siste melding: 12-03-10, 10:46 -
snart "schizofren"--please, hjelp meg....
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-04-09, 22:34 -
HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 74Siste melding: 08-02-09, 13:04 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
klarer ikke gå ned i vekt
Av Julla i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 09-05-05, 17:58

Svar med sitat
Bokmerker