Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Hybrid View
-
25-07-11, 09:36 #1
Sv: Årsager til høj dosis Thyroid-S?
Hej Prinsessen
Tak for de gode tanker.
Jeg håber også at det fortsætter i den rigtige retning, men er forberedt på, at det her med stofskiftet kan være "et skridt frem og to tilbage" så jeg sørger for at nyde det mens jeg kan.
Som Anisa skrev, så får hun sit Thyroid-S fra Thailand via venner. Jeg handler mit på nettet. For mig er der ingen udsigt til at få Thyroid af nogen slags på recept - men set i lyset af nogles problemer med at få en variant der passer til dem fra apotekerne, så gør det måske ikke så meget.
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
-
25-07-11, 11:28 #2
Kære Prinsessen :-)
Det er Sundhedsstyrelsen, der har bedt Glostrup Apotek om at producere Thyroid, så du kan med god ret bede din læge om at udskrive en recept på dette.
kh :-)
-
25-07-11, 11:55 #3
Det er ikke helt korrekt. For ikke at afspore tråden, svarer jeg i Thyroid fra Glostrup.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
"U-kendte" årsager til hypothyreose
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte av IGNORERTE årsakerSvar: 7Siste melding: 04-04-12, 01:31 -
Høj Thyroid dosis !!
Av iluna i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 26-07-10, 10:51 -
Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 08-01-10, 11:56 -
Hvor stor dosis?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-08-07, 14:15 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker