Viser søkeresultater 1 til 10 av 179

Hybrid View

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    51
    Meldinger
    307

Standard Sv: Knogleskørhed!!!!

smgj - god ide med at mail Bigvits - det vil jeg gøre når jeg er 100% sikker på hvad jeg skal have

Kevlin - om jeg orker... jo mere jeg lære jo bedre
    Hvis den læge har ret så....... Jeg er overrasket over det han siger - det lyder helt rigtigt men det strider imod alt hvad hvad jeg er blevet lært - men det er jo efterhånden ikke nyt Han fraråder jo brugen af calcium...og anbefaler at man får alle sine vitaminer og mineraler gennem kosten. Det han fortæller mht calcium lyder rigtigt men vitaminerne tror jeg ikke på at vi i dag kan få gennem kosten så der må et tilskud til. Han fraråder også c-vit.... Han taler meget om at tilføre mineraler og spormineraler via havsalt, men da jeg har for højt blodtryk er det nok ikke vejen, så jeg må se om jeg kan finde nogle kosttilskud.
    Kan det virkelig være rigtigt at det jeg har brug for er en god multivit, D3/K2 organisk selen samt mineraler for at få stærke knogler igen - det lyder næsten for godt til at være sandt

Bille - hvis jeg skal tro linket i Kevlins indlæg så er calcium ikke nogen god ide... men linket du sendte til Urtekilden ser rigtig spændende ud og der er massere af spændende læsning - TAK for det

Kærlig hilsen
    Cirkeline
    Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
    Begyndende knogleskørhed?
    Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Knogleskørhed!!!!

Jeg har mailet dem flere ganger og de har aldri knuslet på å ta inn varer fra produsenter de allerede har i sitt sortiment. Det hender de krever at man må kjøpe et vist kvantum (4 bokser for min del de gangene det har skjedd) og da kan man jo velge der og da.
    Personlig har jeg bare gode erfaringer med dem. (handler stort sett hos dem eller health-monthly på amazon.co.uk for swanson-produkter)
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Lignende tråder

1. Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
    Av Prinsessen i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 77
    Siste melding: 11-02-14, 16:13
  2. 24.02.2009: Påbegynt dagbok
    Av Vigdis i forumet Dagboker
    Svar: 3
    Siste melding: 18-07-10, 12:02
  3. Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
    Av Karen M i forumet Lavt stoffskifte