Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Pål Johan Vanberg
Threaded View
-
31-05-10, 12:56 #7
Sv: Pål Johan Vanberg
Nei, Vanberg kan jeg ikke anbefale.
Mot meg oppførte han seg som en *********. Ikke var han forberedt til timen, enda jeg hadde sendt et brev på forhånd om min situasjon.
Da jeg kom til kontoret hans begynte han å lete etter en stol til meg, for han var redd jeg var for tjukk til å klare å sitte på den som stod der. Men jeg klarte det fint, jeg. I brevet hadde jeg forklart hvor lenge jeg hadde gått med hypothyreose uten behandling, og det trodde han ikke på. At noen kunne gå med sykdommen i 11 år uten å få hjelp, nei det skjedde nok ikke... det hadde nok vært noe annet jeg led av! Og så maste han om slankeoperasjon og sa at hvis jeg mot formodning skulle greie å gå ned i vekt selv, "så ville det bli en mirakelhistorie i ukebladene!".
Jeg trener ganske mye, jeg har trening som jobb og driver mine egne vanntrimkurs for overvektige. Dette rakket han ned på til de grader. Det var bare slankeoperasjon som kunne hjelpe meg, og han kunne ikke begripe hvorfor jeg sa nei til det. Grunnen til at jeg ble henvist dit, var at han skulle se på sammensetningen av medisinene mine. Det stod ikke noe om slanking i henvisningen og jeg fikk ikke noe hjelp med medisinene.
For meg var den legetimen bortkastet, og den endte med at jeg gikk gråtende gjennom sentrum på vei til bilen og gråt hele veien hjem. Jeg ga fastlegen min klar beskjed om at hva jeg syntes om denne ********, og han hadde i sin tur formidlet min klage videre til ham, så jeg fikk etterhvert et brev med en slags unnskyldning fra Vanberg. Jeg kommer uansett aldri til å sette mine ben der igjen, det er sikkert.
Men det kan jo hende han har bedre greie på folk med for høyt stoffskifte enn han har på overvektige folk, så jeg skal ikke påstå at man ikke får hjelp der. Men jeg fikk altså ikke hjelp.
Vanberg jobber visstnok også på Bærum, så pass på å si ifra om det dere som ikke vil til han.Sist endret av Mod; 09-11-12 kl 08:12 Begrunnelse: Kraftuttrykk redigert bort
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Lysmesteren Johan Moan
Av Mod i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 16-09-09, 22:12 -
Volvat, Vanberg
Av camomilla i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 05-04-09, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker