Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Hybrid View
-
21-07-11, 08:41 #1
Sv: Svimmel- Ulykken eller stoffskiftesykdom?
Hei Kristin
Jeg synes bare det er så sammenfallende at slike nye ting kommer akkurat nå som en har fått denne sykdommen. Aldri til dags dato blødd i tannkjøtt eller hatt ømme tenner men tilfeldigvis kom det nå liksom. Håper det er noe forbigående hvertfall. Mitt høyeste målte blodtrykk har vært 130/90 ellers ligget på det normale. Sitter nok i nakken på meg. Var litt svimmel før dette starta men det ble verre og verre ettersom sykdommen skred frem. Fikk jo stivere og stivere muskler i nakken så tror det henger sammen. Tredje gangen for deg nå da på 4 år. Har du gjort deg noen tanker på hva du kommer til å gjøre videre? Tenkte på jod-behandling etc. eller vil du prøve en runde til med Neo?
Lise
-
21-07-11, 18:22 #2
Ikke meningen og ødelegge tråden - men Eirin hvordan bivirkninger fikk du av betablokkere? Legene og farmasøytene jeg har snakket med mener at de nærmest ikke har bivirkninger. Jeg sover urolig og blir generellt "hissig" av dem. Følte meg nesten personlighetsforstyrret da jeg brukte Selozok og Pranolol. Men ekspertene sier det motsatte. Det gikk over med en gang jeg sluttet med dem.
Hilsen Gekko
dette er vel selve Graves fjeset..
-
21-07-11, 22:02 #3
Enig med deg i at det trolig har en sammenheng med stoffskiftet når det 'plutselig' oppstår ulike plager og endringer.
Jeg prøver nok Neo igjen... Endokrinologen mener jeg kan prøve å bare bruke det en kort periode til stoffskiftet er normalisert. Første gang gikk jeg på Neo i ca 11 mnd og andre gangen 9 mnd. Jeg blir så slapp og deppa når stoffskiftet er 'medisinert' lang ned. Jeg kan jo ikke fortsette å svinge sånn opp og ned, men prøver en gang til.
Kristin
KW
-
14-08-11, 20:38 #4
Hei Gekko

Hvis symptomer forsvinner når man slutter med et medikament, vil jeg si at det er 99% sjanse for at "synderen" er funnet
Lignende tråder
-
Stoffskiftesykdom? Veien til et friskere liv
Av TheaK i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 28-01-12, 15:43 -
Svimmel
Av Pusen1975 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 10-03-11, 11:33 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Kontrollkort ved stoffskiftesykdom
Av kris i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-07-08, 01:07 -
små barn og stoffskiftesykdom
Av rikke i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 23-05-07, 05:38

Svar med sitat
Bokmerker