Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
14-06-10, 18:23 #11
Sv: Selv om det som jeg før har nevnt går riktig veg med meg, sliter jeg for tiden
Hei Rufus.
Jeg har ikke så mye å komme med, annet enn at man gjerne føles varm når tempen er for nedadgående. Når den stabiliseres forsvinner varmefølelsen.
Sjekker du morgentemp ?
Så var det jo en kraftig dose du var oppe i, men jeg følte meg bedre etter min høydoseperiode. Det er ikke sikkert det er så negativt ?
Sånnt man har hatt lenge kan jo være en del av problemet, men trenger jo ikke. Du har sikker forsøkt å finne ut av det.....
Håper du får sving på binyrene og svimmelheten din
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker