Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
19-07-11, 22:31 #12
Sv: Svimmel- Ulykken eller stoffskiftesykdom?
Hei Eirin
Synes det er helt utrolig at de som driver med denne sykdommen til daglig ikke har hørt om tilfeller av symptomer, og konsekvens av medisinering som ikke står oppført på den lista. Etter 9 dgr begynte jeg å merke stikninger i blæreområdet som i og for seg kunne være en påbegynt urinveisinfeksjon. Men det svei ikke eller gjorde vondt mens jeg tissa. Sjekka hos legen ved urinprøve på 3 forskjellige tidspunkt over 2 dgr samt CRP men negativt funn. Legen har ultralyd på legesenteret og sjekka blæreområdet og det rundt, så fint ut bortsett fra en utrolig aktiv tarm som konstant bølga, rykte og var i bevegelse. Greia er at jeg har ikke løs mage så syns det var rart. Så da fikk betydningen mage og tarm forstyrrelser en annen side også. Følelse som når en er gravid og hodet har festa seg og presser på blæra. Stikker og sprenger. Sukk..
Samt igår begynte jeg å blø i tannkjøttet etter tannpuss, og det er ømt i "tennene" på en måte. Har aldri hatt problemer med tenner eller tannkjøtt men nå er det altså dags. Jeg har heller ikke røyka siden 4/7 og det i forbindelse med nystarta medisinbruk kan være årsak sa legen. Har sett på den lista og der kan jeg også huke av det meste,men kan nok føyes til ett par også. Får håpe det ikke dukker opp en ny en i morra..blir rene adventskalenderen.
Takk for svar og håper alt er bra med deg, samt at du har fått inn flyttelasset
Lignende tråder
-
Stoffskiftesykdom? Veien til et friskere liv
Av TheaK i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 28-01-12, 15:43 -
Svimmel
Av Pusen1975 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 10-03-11, 11:33 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Kontrollkort ved stoffskiftesykdom
Av kris i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-07-08, 01:07 -
små barn og stoffskiftesykdom
Av rikke i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 23-05-07, 05:38

Svar med sitat
Bokmerker