Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Lur mig om ikke dine andre symptomer: meget let stresbar, urolig søvn og svært ved at falde i søvn igen, hvis jeg vågner om natten, meget sulten om morgenen, urolig mave, kvalme samt hvilepuls morgen - vil enten mildnes eller forsvinde ved at indtage Thyroid til sengetid. Det kan endda være, at du kan reducere til f.eks. 2½ grain og alligevel få det meget bedre end på 3 grain. En testperiode på mindst 1 måned (uanset hvordan man føler sig de første dage efter skifte til aften) er nødvendig for at kunne vurdere effekten. Jeg kender til flere, der for intet i verden vil tilbage til morgen-medicinering igen.
Jeg fikk straks bedre søvn etter at jeg startet å ta Efra ved leggetid. Merket forskjell alledrede første natt. Hadde store søvnproblemer. Det var ikke løsningen alene, men merket at det hjalp. Fortsatt er ikke søvnen helt bra, men jeg kommer til å fortsette og ta dosen min sent på kvelden. Føler at det har vært en positiv endring. (Må innrømme at jeg hadde liten tro på dette før jeg prøvde ) Lykke til i Belgia