Viser søkeresultater 1 til 10 av 66
Threaded View
-
08-04-07, 16:36 #11
Hei Stina!
Opprinnelig skrevet av Stina
Har jeg mange snodige symptomer? Sikkert.
Føler iblant at jeg har gått igjennom en fullstendig personlighetsforvandling i løpet av et par 3 år...
Enzymer vet jeg lite om. Hormoner er ute av styring. Så pass skjønner jeg. Og sliten binyrebark får jeg ikke testet - ikke her på stedet i allefall. Har ikke orket å gjøre noe mer for å få sjekket det. Jeg leser at du smører deg med Progesteron og det gjør jeg også. Veksler mellom den og DHEA-kremen og Pregnenolone. Innbiller meg at jeg på den måten støtter binyrene...
Og joda - jeg sover dårlig, og er til tider sur og grinete, men jeg trimmer masse. Så pass mye at jeg tør nesten ikke klage på noen symptomer. Jeg forstår at folk sliter med å tro at jeg feiler noe i det hele tatt...
Håper ikke tråden blir ødelagt. Ville bare kommentere til deg Stina...• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Hvad er mega høje antistoffer
Av stress i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 04-11-10, 16:36 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53 -
Ninus med høje TPO antistoffer
Av ninus i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 04-02-07, 22:08

Svar med sitat
Bokmerker