Sitat Opprinnelig skrevet av Stina

Yvette

Ja, det er merkelig med deg med alle de snodige symptomene i forhold til den diagnosen du har. Det må da være rett og slett hormoner som gjør at sanseinntrykk blir feiltolket. Evt enzymer, har de ikke nøye sammenheng med hormoner? Men forresten, kan du være sikker på at du ikke har sliten binyrebark da? Og du sover jo mye dårlig du også, kan det skyldes for lite søvn, evt noe av det, og søvn og hormoner er jo nøye knyttet til hverandre?
Hei Stina!

Har jeg mange snodige symptomer? Sikkert. Føler iblant at jeg har gått igjennom en fullstendig personlighetsforvandling i løpet av et par 3 år...

Enzymer vet jeg lite om. Hormoner er ute av styring. Så pass skjønner jeg. Og sliten binyrebark får jeg ikke testet - ikke her på stedet i allefall. Har ikke orket å gjøre noe mer for å få sjekket det. Jeg leser at du smører deg med Progesteron og det gjør jeg også. Veksler mellom den og DHEA-kremen og Pregnenolone. Innbiller meg at jeg på den måten støtter binyrene...

Og joda - jeg sover dårlig, og er til tider sur og grinete, men jeg trimmer masse. Så pass mye at jeg tør nesten ikke klage på noen symptomer. Jeg forstår at folk sliter med å tro at jeg feiler noe i det hele tatt...

Håper ikke tråden blir ødelagt. Ville bare kommentere til deg Stina...