Viser søkeresultater 1 til 10 av 14

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Usikker på Erfa-dosis

Ta og få målt din FT3 og FT4. Kjempeviktig å få målt FT3 når du går på et preparat med T3 i seg. Husk at TSH ofte blir supprimert, altså under null, når du går på et preparat med T3 i seg. Så om de sier noe til lav TSH, på kontoret eller legen, fortell at det er vanlig med lav TSH.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Danmark, København
    Alder
    50
    Meldinger
    303

Standard Sv: Usikker på Erfa-dosis

Kære Anisa

Endnu engang tusind tak for et meget brugbart, kompetent og målrettet svar!

Jeg trængte vist lige til at blive mindet om TTT

Jeg har i mange måneder håndteret min sygdomssituation ved at handle (fx tage til Belgien) - og nu er jeg nået til et stadie, hvor jeg skal være tålmodig og afventende og forsøge 'at være med det' - og indimellem bliver jeg bange for, at jeg går og venter, mens jeg gør noget forkert - som fx at tage for meget eller for lidt Erfa... Jeg havde brug for at blive mindet om, at det vigtigste nu er, at kroppen får ro til at komme sig.
    Men, nej hvor er det svært, når jeg står for at blive arbejdsløs med en dertil hørende økonomi i ruiner, lejlighedssalg osv osv - men det nytter jo ikke noget at stresse over det

Tak for tippet med medicinen til natten - det vil jeg overveje, hvis generne fortsætter. Men du har nok ret i, at det bedste lige nu er at vente, til jeg skal til Belgien igen - og så se, hvad de siger. Jeg skal allerede derned om 5 uger, så der er ikke så længe til

Jeg har måske flere spørgsmål, men lige nu er jeg så træt, så jeg har svært ved at finde ordene.. så det må lige vente.

Håber du har fået sovet godt ud - og endnu engang tak for dit engagement!! Det er virkelig godt at kunne henvende sig her på siden!

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Ta og få målt din FT3 og FT4. Kjempeviktig å få målt FT3 når du går på et preparat med T3 i seg. Husk at TSH ofte blir supprimert, altså under null, når du går på et preparat med T3 i seg. Så om de sier noe til lav TSH, på kontoret eller legen, fortell at det er vanlig med lav TSH.
    Tak Vigdis! Jeg skal huske at bede om FRIT T3 - selvom det af en eller anden grund er svært at få lægerne til at tage den prøve...

Lignende tråder

1. Årsager til høj dosis Thyroid-S?
    Av FruStration i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 18
    Siste melding: 25-07-11, 11:55
  2. Høj Thyroid dosis !!
    Av iluna i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 12
    Siste melding: 26-07-10, 10:51
  3. Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
    Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 13
    Siste melding: 08-01-10, 11:56
  4. Hvor stor dosis?
    Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 30-08-07, 14:15
  5. Dosis - hvor meget må man øge?
    Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 12-03-07, 13:07

Søkeord for denne tråden

Bokmerker