Viser søkeresultater 1 til 10 av 64

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Danmark, Vestegnen
    Alder
    56
    Meldinger
    222

Standard Sv: TSH på 3,99. Hormoner i bund. Tonsvis af plager. Diagnose: "Hypokonder"

hejsa vigdis
    mange tak for din hilsen tja nu har jeg fået små dele af min journal - der står blandt andet
    Patienten har formentlig et migræneanfald med en vis psykisk overbygning - patienen er tilrådet at konsultere sin læge for at sikre sit livsindhold tak jeg havde faktisk et rigtig fint liv inden alt det møj startede .

jeg har endvidere lovet patienten at afhjælpe de små hypothorisme symptomer hun måtte have

patienten tror endvidere hun har lave værdier indenfor cortisol - patienten forstår ikke de er lavet i forbindelse med Dexametason suppressionstest og derfor viser andre værdier . ( hvorfor tilbyder de så ikke en ny test der kan tilbagevise disse værdier ??? )

tja jeg er nu officielt hypokonder - så tror pokker de ikke tager mig seriøst .

det sidste stykke tid har jeg udviklet en lille buffalo hump og det knaser i nakken . for søren hvor er jeg træt af alle de symptomer
    jeg er begyndt at gå til zoneterapeut hun siger at jeg bør få undersøgt bugspytkirtlen og binyrer ?????

nå bliver spændene når min søster og jeg skal til læge den 20 juli om vi ender med at snakke " livsindhold "

jeg håber i alle må få den dejligeste dag og at alle jeres gener må blive bedre

mange hilsner fra carina

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Smile Sv: TSH på 3,99. Hormoner i bund. Tonsvis af plager. Diagnose: "Hypokonder"

Velkommen her, Carina
    Sitat Opprinnelig skrevet av carina Vis post
    tja jeg er nu officielt hypokonder - så tror pokker de ikke tager mig seriøst.
    Det kommer de til!

Vi kunne ikke andet, end tage os friheden til at forsyne dig med en ny, "på-vej-mod-sejr-avatar" (du dog bare kan skifte ud, hvis du synes at det er for tidligt med lidt sundt hovmod).
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Danmark, Vestegnen
    Alder
    56
    Meldinger
    222

Standard Sv: TSH på 3,99. Hormoner i bund. Tonsvis af plager. Diagnose: "Hypokonder"

hej admin rigtig mange tak for det - dejligt med opbakning - er supertaknemmelig for det - hav en dejlig dag

Lignende tråder

1. Svar: 16
    Siste melding: 13-05-11, 14:01
  2. Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
    Av helgemann i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 11
    Siste melding: 22-02-11, 12:15
  3. Plager etter leppebiopsi
    Av Puselille i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 10
    Siste melding: 05-10-10, 21:21
  4. Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
    Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 32
    Siste melding: 28-09-06, 21:51
  5. Ang. kroppslige plager - som nedenfor
    Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 1
    Siste melding: 07-04-05, 11:21

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg