Jeg påvist denne sykdommen for 1 år siden. Begynte på 25 mg og er nå oppe i 100 mg. Har i tillegg begynt med Liothyronin. Har god effekt av dette. Jeg trente mye, i tillegg som jeg flyttet og opplevde stor stressbelastning på jobb i forkant av at jeg endelig fikk påvist sykdommen. Da hadde jeg på tross av høyt aktivitetsnivå gått opp mange kilo. I alle de siste årene etter at jeg har fått barn har jeg ikke greid å komme i god form på tross av innsats og mye trening. Det virker som om jeg kom til et visst nivå for så å stagnere og bli i dårligere form. Etter oppstart av Levaksin har jeg gått ytterligere opp i vekt. Slanking nytter ikke. Har nå også helt tilfeldig på min forespørsel fått påvist insulinresistens. Ã… slanke seg med dette er som å kjøre med brekket på. Har begynt på metformin som skal hjelpe til med dette. Så nå krysser jeg fingrene samtidig som jeg skal være uten sukker og hvitt mel. Tenker også å fortsette med Larkarbo.

2-3 kilo opp er de færreste som går opp iallefall her i dette forumet. Hårreisende at dette er slått fast fra legehold!

Gitte