Hei
Har nylig fått diagnose lavt stoffskifte, men regner jo med at jeg har hatt det noen år..
Mitt sosiale liv ligger ganske så brakk..
Før var jeg aktiv i kor, ledet og dirigerte selv et barnekor, var med i FAU på skolen, jobbet fulltid, kjørte barn på fritidsaktiviteter (hadde ikke bussforbindelser her..), og ble gjerne valgt inn i styre og stell på dette.
Nå så må jeg planlegge hvile uansett hva jeg skal, så jeg orker jo ikke å være med på noe. Eneste jeg kan tenke på er når jeg kan få sove.. Skal jeg hente minsten nå, så må jeg planlegge at jeg kan få hvile i mellom. Har jeg mere enn 2 ting i løpet av uka jeg skal på så er det et mareritt for meg.

En annen ting er hodet mitt, klarer ikke å henge med i helt vanlige samtaler, må spørre om igjen om hva de sa, løse enkle matematiske oppgaver (matte og hjernetrim har jeg alltid likt) sliter jeg med, klarer ikke å holde på konsentrasjonen.

legger meg senest 22 uansett dag. Klarer bare ikke å holde meg våken, Selv i helger er jeg stuptrøtt, og dette gjør jo at vi hverken kan inviterer venner, eller gå på besøk.

Nå har jeg skrivd og slettet og skrivd og slettet, for det blir jo bare rot.. Har tankene i hodet mitt, men når det kommer ut blir det bare tullball.
Uansett hadde jeg et sosialt liv før, nå unngår jeg nesten folk fordi jeg orker bare ikke å snakke med de, fordi jeg føler det bare kommer rot ut av munnen min.
Tussemaja