Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
11-07-11, 20:58 #10
Sv: Litt forvirret over prøvesvar...
God kveld

Tja... eneste jeg kom på i farten som kan føre til at immunforsvaret ditt "farer med fanteri", er jo f.eks stress. Og så er jo sommeren en tid full av pollen og slikt, som gjør at immunforsvaret kanskje trigges mer. Så det er liksom det jeg hadde å komme ift. det da.
Jeg gjorde jo akkurat som deg ift dosering; følte meg så overdosert at det var ubehagelig på vårparten, og gikk sakte ned til 2 grains/120mg. Etter noen uker gikk jeg opp igjen i dose, etter plutselig mer brainfog igjen. Gikk opp til 150mg. Hadde nesten tilsvarende prøvesvar som deg på 2 grains; tror det var 12.8 i ft4 og 4.2 i ft3. Og nå pønsker jeg på å øke til 165mg/døgn. Så kanskje jeg gikk ned for mye i dose? Trodde ikke det da jeg gjorde det, for da føltes 150mg som alt for mye.
Hyggelig og koselig å høre fra deg Rufus! Håper du ellers har det ganske bra i det mildt sagt vekslende sommerværet som preger østlandet i år (også)...
Stor klem
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker