hej alle - en rigtig møj dag på mange måder

jeg startede ud med at koge over hele kroppen og hovedpine og mavepine . ringede så til min egen læge klokken 9 der fortalte mig at selvom mine blodprøvetal var lave så var de altså kun 2 læger og en test for kortisol ville tage for lang tid men kom den 20 juni . du dør ikke i mellemtiden

så ringede jeg til endokrinologen på sygehuset . selvfølgelig ham jeg allermindst ville tale med ringede så tilbage .

jeg fortalte ham at weekenden havde budt på migræne , muskelkramper, mavesmerter, ondt i øjne , samt at jeg var ved at koge væk
og at jeg gerne ville have den test for binyrer .

han begyndte med en teknisk inledning på at mine kortisoltal ikke var så lave for de var lavet i forbindelse med cushings sygdom - og der var noget teknisk med det - men han kunne da godt se at den anden endokrinolog havde lagt et notat om at jeg skulle have kigget på disse binyrer - men det var der ingen grund til og der var han ikke til at hugge eller stikke i

jeg spurgte ham rent ud hvem der havde ansvaret hvis jeg drattede om - jamen det var jo min egen læge - tja men de henviser jo til jer

en længere forklaring fulgte med at mine stofskiftetal jo var meget svingende og at det jo godt kunne vise sig at være et lavt stofskifte - puha jeg ved snart ingenting .

jeg sagde til ham at jeg ærlig talt blev bange for dette at ingen tog ansvar og at min krop var helt udkørt - svaret var ---- ligger der nervøsitet i familien ???? whaaaaaa nu kommer der vel til at stå et eller andet i journalen om dette

jeg ved snart hverken buh eller bæ nu - min søster har lige været her og mener disse tal må stå som de gør uanset hvileken ting man har undersøgt for og vil tale med anestesilægen i morgen - hun siger han ved mest om blodprøver . ydermere , skaffer vi jounalen hjem nu for at se hvad der ligger i den .
og derefter tager min søster med til lægen den 20 juli - sikke dog et skodsystem vi har her i lille danmark

der skal søremig et godt helbred til at være syg