Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
10-06-05, 17:18 #28
Ser ut som om de er støttet fremdeles. Lastet ned brosjyren deres i pdf-format på Nycomed sine sider, og joda, på siste side står henvisning til forbundets sider samt logo.
Opprinnelig skrevet av BareMei
Dessuten står det på forbundets sider:
"Norsk Thyreoideaforbund i samarbeid med Nycomed Pharma har utviklet nye brosjyrer for hypothyreose, hyperthyreose, til deg som har eller har hatt kreft i skjoldbrusk-kjertelen og for deg som blir behandlet med skjoldbruskkjertelhormon."
Jeg synes dette er dårlig. Dette er en blanding av roller jeg ikke liker.
Linken til forumet her er fremdeles ikke på plass igjen, og jeg må si jeg ikke helt tror på det med at "den er tatt ut for vurdering". Regner med at den er fjernet for godt.
Min nettside har faktisk mange lesere, så jeg vurderer å fjerne linken til forbundet fra linksiden der.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Er dere medlem av Norsk Thyreoideaforbund?
Av Ruth i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 42Siste melding: 04-08-05, 09:22

Svar med sitat

Bokmerker