Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
06-06-05, 12:15 #26
Fikk svar fra dem idag:
"Vi har en gjennomgang av alle våre linker for tiden. Inntil
redaksjonsrådet har funnet ut hva som skal være av linker er svært mange fjernet. Vi har også stadig fått tilbakemeldinger om at vår link ikke fungerer.
Jeg ser at du oppgir ny linkadresse og er kjent med at du har meldt
endringer.
Når vurderingene er gjort vil vi igjen legge inn de linker vi vil ha på
nettsidene.
Håper dette er ok for deg inntil videre."
Jeg forstår jo at jeg ikke har noen innflytelse på hva de velger å ha på siden sin, det er jo deres avgjørelse, selvfølgelig. Men jeg synes det er rart at de ikke da har fjernet alle linkene til chat/debattgrupper mens de foretar vurderingen. Nå skal jeg ikke påstå jeg har den beste hukommelsen, men for meg ser det ut som om det kun er linken til dette forumet som er borte?
Merkelig forklaring. Men på den annen side; de brant seg vel såpass kraftig den gangen de anbefalte folk å gå til dr. Oftebro, (han holdt jo mange foredrag for foreningen også), så det er kanskje ikke så rart at de har blitt forsiktigere?
Opprinnelig skrevet av nora
Eller er det kanskje heller det at vi informerer folk om at Armour finnes? At det faktisk finnes alternativer for dem som ikke får hjelp av de vanlige medisinene?
Jaja, at de fjerner linken til forumet betyr ikke allverden. Den ligger i menyen på siden min også, og den har de jo link til ennå. Det er også forståelig at de tar mer hensyn til medlemmenes hjemmesider enn ikke-medlemmers.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Er dere medlem av Norsk Thyreoideaforbund?
Av Ruth i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 42Siste melding: 04-08-05, 09:22

Svar med sitat

Bokmerker