Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
04-06-05, 14:53 #22
Helt enig med deg!
Opprinnelig skrevet av Tove Liz
Jeg er heller ikke medlem lengre. Var en stund, men syntes det var for dårlig og meldte meg ut. Jeg hadde ingen nytte av å stå der.
En av grunnene til at jeg driver forumet er nettopp dette med manglende informasjon om alternativer til medisin og behandling. Når en type behandling ikke fungerer hos en syk person, mener jeg at vedkommende må få lov til å prøve noe annet. Vi er alle forskjellige, og noe som fungerer for noen, fungerer kanskje ikke like godt for en annen. Jeg mener at alle har rett til å ha en så god helse som overhodet mulig, og da bør det legges til rette også for alternativer.
Når ikke forbundet vil jobbe for dette, så får vi ta jobben selv!
NycomedPharma sponset ihvertfall forbundets brosjyrer tidligere, vet ikke om de gjør det nå også?Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Er dere medlem av Norsk Thyreoideaforbund?
Av Ruth i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 42Siste melding: 04-08-05, 09:22

Svar med sitat

Bokmerker