Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
31-05-05, 19:20 #12Kvinne, 42 Gjest
Jeg er enig i mye av det dere sier, men kanskje vi kan være bedre til å gi innspill til magasinet, f.eks. via leserinnlegg og pasienterfaringer + spørsmål til legen, som de jo har i nesten hvert magasin. Selv har jeg fått inn alt det jeg har sendt som bidrag. Via dette kan jo både forreningen og magasinet bli bedre.
Ellers er jo dette en organisasjon for oss med lite overskudd, og de som jobber i forrening og redaksjon er vel også i den kategorien. Men jeg har flere ganger sendt e-mail til kontaktpersoner og fått gode og raske svar. Har i tillegg også oppfordret dem til å gjøre noe med nettsidene - noe som forhåpentiligvis kommer om litt......og jeg har tipset dem om å lese det som foregår på denne diskusjonsdatabasen. Her kan de jo så absolutt få tips for å skrive om det som opptar oss med stoffskifteproblemer.
I stedenfor å melde oss ut bør vi heller stå på for å gi støtte og oppfordring til forbedringer i organisasjonsarbeidet. - For de som orker da........
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Er dere medlem av Norsk Thyreoideaforbund?
Av Ruth i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 42Siste melding: 04-08-05, 09:22

Svar med sitat

Bokmerker