Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
08-10-07, 14:42 #26
Det er tydelig at jeg ikke har vært på logget her på en god stund. Men i dag hadde jeg litt tid, og fikk sett dette innlegget med masse svar.
Jeg har vært på forumet her i ganske så lang tid, og jeg har vært medlem av NTF i ett par år. Og min mening er helt klar:
Jeg har fått mye mer nyttig informasjon her på forumet, enn det jeg noen gang har fått av NTF. Medlemsbladene er kun pjatt om ditt og pjatt om datt, og har kanskje en gang innimellom en fin artikkel.
Nå er ikke 300 kroner pr år mye å betale for medlemskapet, men når jeg tenker på at jeg får gratis råd og informasjon fra mennesker som har samme problemer som meg til daglig her, så er Sonjas Stoffskifte forum mye mer verdt for meg enn NTF. Og joda, klart, NTF har også mennesker med erfaring, men det virker veldig ofte som om at de har blitt kjøpt opp av helsemyndighetene og enkelte leger når de kommer med uttalelser som jeg ser av innlegget til Bente Bakke.
Hadde det ikke vært for internet, hadde jeg aldri blitt diagnosert. Og SSforum har bidratt til dette, og jeg har fått ufattelig mye input fra mine likemenn og -kvinner her.
Ikke alt passer til meg og min diagnose, men jeg er da voksen nok til å forstå at jeg kan kun få råd og informasjon, og ikke ett behandlings opplegg. Skal jeg fikse på egen dose eller få faghjelp, så må jeg gjøre det i samsvar med lege (og hører ikke legen på meg, så finner jeg en annen ;-) ). Hvem her er ikke voksen nok til å forstå det??
Jeg fikk veldig lyst til å ringe NTF og trekke tilbake medlemskapet mitt etter det jeg leste, men jeg skal gi Bente Bakke litt tid på å forklare seg ang "gå tur med hunden". Det kan være misforståelse, selv om jeg tok det egentlig mer som ett hån mot forumet og oss som holder til her for å motta og gi støtte til likesinnede.
Siv Cath
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22

Svar med sitat

Bokmerker