Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Hybrid View
-
05-10-07, 22:42 #1
Er helt enig i at Thyra er et ganske såintetsigende medlemsblad. Har vært medlem, men fant ut at bladet for det meste inneholdt hvem som silte til valg her og der, samt selvfølgeligheter en kan lese seg til andre steder.
Kan være at bladet har kommet seg nå, er tross alt en stund siden jeg abonnerte, men men.
Har iallefall hatt stor nytte av forumet, og har også videreformidlet ting til den legen jeg går til nå.
Han lytter med stor interesse.• Sliten
• Forkjølt!!
• Har i over to år levd i den tro at jeg var i klimakteriet.
• Eternal pessimist. Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22

Svar med sitat

Bokmerker