Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
05-10-07, 20:10 #10
Re: Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Som betalende medlem kunne jeg gjerne tenke meg at bladet ble lagt ut på nett, som en del andre foreninger gjør. Jeg tror ikke det vil føre til at til at forbundet får færre medlemmer. Tvert i mot. Dersom det som står der er nyttig, vil flere få bedre informasjon om foreningen og ønske å melde seg inn.
Opprinnelig skrevet av BenteB
Rådet om å gå tur passer nok ikke alle. Se f.eks tråden til Shanita om å være som i koma - etter å ha gått tur.
Men jeg er enig i at det kan være uforsvarlig å be andre medlemmer her om å ta mer eller mindre medisin, eller kjøpe spesielle tabletter. Jeg håper at ingen blindt følger slike råd uten å ta det opp med en lege først.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22

Svar med sitat

Bokmerker