Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Hybrid View
-
05-10-07, 19:37 #1
Jon:
Nei, det er ikke bare ufortjent pepper som kommer. Det er flere her inne som åpent har forsvart foreningen og at det er det best å ha en slik forening og at vi må stå sammen. Så kommer Bente Bakke og sier at vi ikke bør være her fordi vi ikke er godkjente likemenn. Det er nedlatende og det bør hun få vite. Tviler på at de har særlig mer kunnskap om sykdommen vår enn som er samlet her inne. Og vi er ikke enige i alt - på ingen måte - men vi har et åpent sinn mot de menneskene som er her. Og om de angriper NTF så er det deres rettighet. Og jeg tror det er bra at det blir diskutert. De fleste av oss har en erfaring med leger osv som gjør at vi synes at det er ok å se litt lenger enn Aker. Det bør BB takle.
Jeg tror ikke at man kan gjøre alt det medlemmene vil, men at vi skal ikke drive likemannsarbeid fordi vi ikke har lest en bok som er skrevet om temaet? Nøkteren info?? Når hun kommer med luftetur av hunden som utsagn i samme åndetak, blir det mer enn god nok grunn til at man blir forbannet. Og hvem i all verden sier at deres bok og kurs gjør deres medlemmer mer i stand til å takle likemannsarbeid? Se på legene de skal liksom ha lært å håndtere mennesker, men gud hvor arrogante de kan være. Og nedlatende også! Enten har man evnen til å inspirere mennesker eller så har man det ikke. Og jeg tror ikke BB har inspirert noen til å bli med i forbundet idag! Heller omvendt. Men, gjerne det er det hun vil? Så slipper hun litt mer radikale krefter innad i forbundet liksom.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22

Svar med sitat

Bokmerker