Her synes jeg BenteB får ufortjent pepper. Her kom nøktern informasjon om organisasjonens virksomhet, sammen med en påstand om at en luftetur med hunden er godt for kropp og sjel. Og hun blir angrepet for sisnevnte, uten at noen mener noe om det som er sagt om organisasjonens virksomhet.

Jeg er på ingen måte involvert i NTFs arbeid, og har således intet å forsvare på organisasjonens vegne.

Ville thyreoidesyke vært bedre tjent med at NTF la ned sitt arbeid? Er thyreoidesyke best tjent med at det dannes en ny organisasjon for å ivareta disses interesser? Sistnevnte er en mulighet de mest innbitte kritikerne av NTF bør vurdere. Alternativt bør de vurdere å søke posisjoner i NTF, slik at de kan påvirke NTF til å gå i det de mener er riktig retning.

BenteB og NTF har fått intet annet enn mishagsytringer på dette forumet. Måten man bevisst velger å misforstå det som misforstås kan i det hun sier gjør at jeg ikke vil være overrasket om hun velger å holde seg borte fra dette forumet. Jeg kan ikke se at et slikt alternativ kan gagne noen.