Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Hybrid View
-
05-10-07, 17:52 #1
NTF får ikke meg som medlem med det første!
Er det mulig å angripe den eneste støtten vi med stoffskifteproblemer har, synes jeg er å dra det litt for langt.
Jeg har hund og går mer en en tur hverdag, så frisk luft får jeg nok av. Ser ikke ut som om det har gjort underverker i mitt tillfelle!
Lurer på om vedkommende som skrev innlegget har stoffskifteproblemer selv jeg?
Hva den enkelte velger å "plukke ut" av de svarene som blir gitt her er jo en privatsak! Dette er et privat forum med enkeltpersoner som brukere. Vi er alle klar over at det ikke er leger som svarer!
Synes faktisk at det er ganske uansvarlig av en forbundsleder, å si sin personlige mening om et forum og i tillegg bruke NTF og tittel som underskrift!
Tror heller forbundslederen bør konsentrere seg å få opp et eget forum, og drive ordentlig støtte til medlemene sine!
Takk!Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22

Svar med sitat

Bokmerker