Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Threaded View
-
16-09-07, 06:24 #11
Ikke? Her er jo folk som melder om symptomer, men blodprøver er innenfor disse idiotiske referanserammene.....
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Ikke? Det var da besynderlig merkelig! Har vi ingen påvirkningskraft som medlemmer???? (ps. Jeg er utmeldt, men altså - den enkelte som betaler medlemdkontingent har INGEN påvirkningskraft????). Merkelig regime....
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Helt uenig! Hvis en seriøs forening ikke tar hensyn til den enkelte sine problemer.....og bare samler disse til en felles problemstilling....ja da har man ikke bruk for denne "foreningen"....det er og forblir en vits..Det er fullstendig latterlig at vi i et forum skal samles for å ta opp problemer med foreningen! Ikke alle er tilsluttet Sonjas. De står fullstendig alene. Skal de ikke bli hørt av den grunn?
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Vi kan IKKE stå sammen når der er hundrevis som ikke har kontakt med andre enn seg selv - og er tilsluttet denne foreningen... Jeg håper den ikke er representativ for ditt syn. Hvert enkelt medlem teller og har krav på å bli hørt - alene så vel som gruppevis - for de som har et slikt privilegium! Som her hos Sonja......
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Det er MANGE som kjemper alene! De har meldt seg inn i foreningen, men står hjelpeløse tilbake. Jeg var jo så naiv selv at jeg trodde foreningen var redningen. Man blir jo bare holdt for narr, og intenting gjør meg mer rasende.
Nei - dette er ikke bra! Jeg håper du tar feil Anne Ma....• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
TSH diskusjon (eng.)
Av Mod i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 0Siste melding: 31-08-13, 16:56 -
Diskusjon NTF vs Mat&Helse
Av minnie i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 96Siste melding: 23-09-12, 16:22 -
Diskusjon med fastlege-vikar
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-11, 19:55 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17


Svar med sitat

Bokmerker