Sitat Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Men er det grunnlag for å dele dette opp i 2?

Diabetes 2 er vel i hovedsak en livsstilssykdom. Man kan vel ikke kalle hypotyreose for det..
Ikke? Her er jo folk som melder om symptomer, men blodprøver er innenfor disse idiotiske referanserammene.....

Når det kommer til NTF så ta heller kontakt med et krasst brev med kommentarer. Vi klarer ikke å påvirke om vi er alene rett og slett.
Ikke? Det var da besynderlig merkelig! Har vi ingen påvirkningskraft som medlemmer???? (ps. Jeg er utmeldt, men altså - den enkelte som betaler medlemdkontingent har INGEN påvirkningskraft????). Merkelig regime....

Og selv om de er skvetne i Oslo i forhold til legestanden, så er det bare medlemmer som kan påvirke og da er det ikke bedre å splitte det hele opp i en haug med fraksjoner, som er uten påvirkningskraft?
Helt uenig! Hvis en seriøs forening ikke tar hensyn til den enkelte sine problemer.....og bare samler disse til en felles problemstilling....ja da har man ikke bruk for denne "foreningen"....det er og forblir en vits..Det er fullstendig latterlig at vi i et forum skal samles for å ta opp problemer med foreningen! Ikke alle er tilsluttet Sonjas. De står fullstendig alene. Skal de ikke bli hørt av den grunn?

Jeg menre vi bør stå sammen selv om man er uenige. Og sa komme seg inn å ta ansvar og engasjere seg for å få fart på sakene. ;)
Vi kan IKKE stå sammen når der er hundrevis som ikke har kontakt med andre enn seg selv - og er tilsluttet denne foreningen... Jeg håper den ikke er representativ for ditt syn. Hvert enkelt medlem teller og har krav på å bli hørt - alene så vel som gruppevis - for de som har et slikt privilegium! Som her hos Sonja......

Det er MANGE som kjemper alene! De har meldt seg inn i foreningen, men står hjelpeløse tilbake. Jeg var jo så naiv selv at jeg trodde foreningen var redningen. Man blir jo bare holdt for narr, og intenting gjør meg mer rasende.

Nei - dette er ikke bra! Jeg håper du tar feil Anne Ma....