Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Threaded View
-
15-09-07, 14:48 #11
Jeg tror de sier minst mulig til sine pasienter - de kunne jo bli så opplyste at de begynnte å foreslå ting........
Alle leger bør jo vite om at de finnes, men fastlegen har en redningsplanke, og det blir din også, han kan henvise til en spesialist.
De har alle remedjer som skal brukes.
Men de er funksjonsteknikkere og feilsøker ureglementerte utslag i tester.
De hører vel ikke engang på pasientens sykehistorie eller symptomforklaring.
Det skal være gjort før pasienten kommer dit..........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
TSH diskusjon (eng.)
Av Mod i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 0Siste melding: 31-08-13, 16:56 -
Diskusjon NTF vs Mat&Helse
Av minnie i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 96Siste melding: 23-09-12, 16:22 -
Diskusjon med fastlege-vikar
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-11, 19:55 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17


Svar med sitat

Bokmerker