Jeg tror de sier minst mulig til sine pasienter - de kunne jo bli så opplyste at de begynnte å foreslå ting........

Alle leger bør jo vite om at de finnes, men fastlegen har en redningsplanke, og det blir din også, han kan henvise til en spesialist.
De har alle remedjer som skal brukes.
Men de er funksjonsteknikkere og feilsøker ureglementerte utslag i tester.
De hører vel ikke engang på pasientens sykehistorie eller symptomforklaring.
Det skal være gjort før pasienten kommer dit..........